marți, 11 septembrie 2012

a plecat vacanta cu trenul ... in franta oare?

hahaha, si mai ziceam acum doi ani ca am avut vacanta bramburita!

nimic nu stiam.
anul asta ne-am pregatit sa plecam la Sf. Gheorghe, cu Vlad si Cristina.
a facut Cristina rezervari la camping inca din primavara, le-a confirmat de cateva ori sa nu se intample ceva :), tot ea a facut si rezervari la nava rapida.
booon!
si cu vreo doua-trei zile inainte am consultat prognoza meteo. hmmm, nu tocmai prietenoasa. nori, vant, temperaturi scazute. deloc nu suna incurajator.
am inceput sa facem planuri alternative. Halkidiki. Nei Pori. Thassos. am innebunit cativa agenti de turism cu pretentiile noastre.

duminica a fost ziua hotarata pentru plecare. sambata seara au venit Cristina si Vlad sa cercetam netul, prognozele, ofertele si sa hotaram.
dupa o minunata repriza de baschet adulti+copii, pe la 10 seara am hotarat ca a doua zi plecam ... unde altundeva decat spre Vulcanii Noroiosi!

culmea, am reusit sa nu ne razgandim pana a doua zi dimineata si chiar acolo am ajuns.

cum trebuia sa ne cautam un loc de cazare si o noua destinatie, am zis - Rasnov. si daca tot am trecut prin Prejmer, am vizitat si biserica fortificata, unde am prins un foarte frumos, si scurtissim concert de chitara clasica si am fost serviti cu suc de coacaze natural - yummy!

desi mai fusesem la Rasnov, ne-a facut placere sa redescoperim cetatea si sa vedem pestera nou deschisa.
tot aici au incercat baietii si tiroliana prin copaci :)

pentru continuare a fost usor sa ne hotaram - Sibiu, pe Transfagarasan.