miercuri, 17 martie 2010

un fel de jurnal

jurnal de mamica de minunel :)

intii si intii vreau sa pun acilea niste chestii pe care vreau foarte tare sa nu le uit niciodata.

una ar fi de la mare de cind avea Matei cam 3 ani si jumatate.
incercam sa adormim la prinz si dupa ce s-a uitat biinee la mine mi-a zis "mami, fatza ta e ca lumina cind se stinge"

alta dateaza de acu vreo doua zile si suna cam asa: "ce nu se termina nicodata, nu moare, dar nici nu e viu?" eee? stiti ce era? anotimpurile!

azi mi-a facut o bijuterie foarte frumoasa. am sa-i fac o poza cind am sa ma dumiresc in ce fel pot s-o pun aici.
de fapt a vrut sa-mi faca un martisor, dar i-a iesit un lantisor - nici o suparare :)

edit 5 mai - evident ca n-am facut poza atunci si am pierdut-o - of!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu