sâmbătă, 10 aprilie 2010

pe drum(uri)

in usa, gata de plecare spre Bucuresti, pentru citeva zile.
M incepe cu miriieli "mami, nu vreau sa pleci", "vreau sa vin si eu cu tine" etc etc
eu ca mama responsabila ce sint :D incep cu teoria ca plec acum, dar ma intorc duminica, stii ca niciodata nu te mint si iti spun exact cind vin.
... aham ... si vine replica:
"si daca o data ai sa pleci la cimitir si n-ai sa te mai intorci?"
am intepenit o fractiune de secunda, nu stiam cum s-o iau, lui nu i s-a povestit foarte mult despre moarte, de fapt a fost chiar putin de tot. m-am repliat rapid si i-am spus maxim de relaxata "dragul meu, probabil ca o sa se intimple si asta, dar peste foarte multi ani, cind tu vei avea propria ta familie si eu voi fi batrina".
inca ma mai gindesc de unde si pina unde i-o fi venit ideea cu pricina, dar evident ca nu pot sa-l intreb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu