marți, 4 mai 2010

varicela

nici n-am venit bine din bulgaria si-am plecat in cipru.
ocazie nesperata si de neratat.
picata la fix ca sa ratez debutul varicelei lui Matei.
asta e si de bine si de rau. de bine pentru ca eu n-am avut si ar fi cam aiurea s-o fac acum, de rau, pentru ca n-am stat cu el.
a stat Ovidiu, s-au descurcat de minune, n-am auzit decit mici reclamatii :)) legate de desene si alte maruntisuri.
puiul m-a induiosat cu totul cind, dupa o discutie cu tat-su, m-a sunat sa-mi spuna sa nu vin acasa pina cind nu-i trec bubitele - asta ca sa nu ma imbolnavesc si eu. am crezut ca ma topesc de emotie si de drag.
asa ca am stat la socrela si i-am citit in fiecare seara povesti pe webcam pina aproape adormea. il vedeam cum incet-incet se culca si i se inchid ochisorii.

ma uimeste zilnic aproape cit de dulce, de matur si de bun este. duminica avenit mama ca sa mai stea cu el. s-a bucurat tare de tot, dar inainte de a a ajunge, m-a intrebat daca bunica a facut boala "nu de alta, dar n-as vrea sa se imbolnaveasca".
mai are citeva bubite, merge spre bine, trag nadejde sa avem un weekend frumos in aer liber.
sper sa nu ma imbubesc eu, ma cam doare gitul. oricum, mi-a promis ca daca se intimpla asa, va sta el cu mine acasa.
ah, si in seara asta mi-a scris cea mai frumoasa scrisoare: "nimeni n-o ia pe MAMA" - asa, netam-nesam, fara un motiv special.
doar discutasem noi despre noi.
a zis ca ii place la tata cel mai mult ca e tatal lui, la mine ii place ca sint mama lui.
la tata nu-i place cind tipa si la mine nu-i place cind "sint suparacioasa".
si ii place foarte mult sa stea intins pe burtica mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu