miercuri, 29 decembrie 2010

Mos Craciun

Ajunul a inceput la ... 5 dimineata, cind copilul ne-a anuntat ca el, gata, nu mai doarme, il asteapta pe Mos Craciun. degeaba i-am spus noi ca mosul inca doarme, bla-bla, nimic n-a functionat, asa ca ne-am trezit si noi. dupa vizite, pregatit briose pentru mos si alte activitati extenuante, am reusit cu greu :)) sa-l culcam la 12 noaptea. cind a adormit si mosul-tata. insa mosul-mama, vigilent si debezelepazitor l-a trezit si l-a trimis afara sa aduca darurile. numai bine ce le-am pus sub brad si ne-am culcusit, ca il vedem pe micul misunator cum se da jos (la 2 noaptea!) si se duce la brad. un icnet scurt si lipa-lipa inapoi "A VENIT!!" asa ca tzusti toata lumea la brad la desfacut cadouri. 
bine ca de data asta dorintele au fost mai abordabile (exceptie bateriile care nu se termina niciodata :)))).
asa ca aprimit copilul tot ce si-a dorit, si mai mult decit atit.
am primit si noi ce ne-am dorit/cumparat hahahaha.
am precizat ca avem 2(doi) brazi? unul la M in camera si unul pentru toata lumea?:))
de-acu urmeaza Revelionul si apoi "Galele Matei" 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu