miercuri, 5 ianuarie 2011

7 ani

credeam ca pe la 9-10 ani o sa-mi inchida usa in nas la camera lui. da' de unde? aseara era cu T (tot cls. I), am vrut sa le duc niste sucuri si mi s-a transmis prin usa intredeschisa ca "au treaba si ma cheama ei mai tirziu"


si o spionita de mamica (da' fara sa vreau, jur)
am gasit o felicitare la el pe masa si m-am uitat in ea. scria asa: "draga A, Craciun fericit. te-am visat in noaptea 27-28 decembrie, cu drag Matei"
m--a emotionat ingrozitor, am adus vorba despre ea si am aflat ca era secreta. drept pentru care mi-am inghitit limba si ... gata :)

iar fete
pregateste M un cadou sa duca la scoala (un con de brad vopsit de noi). il intreb daca e pentru C, prietena lui. si zice "a, nuuu, C e gagica, nu e genul meu". mie imi plac A si C.
si mai pe seara completeaza "gagica, adica baiata - nici fata, nici baiat - dar ne jucam mult cu ea"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu